søndag 5. juni 2011

Fin 4.plass med The Breadwinner


På fredag kom jeg direkte fra Danskebåten og til Jarlsberg for og ri løp. Det var kjempe varmt, og det var bare og finne frem sommerdrakta fra baggen.

The Breadwinner varmet veldig fint og kjentes veldig fin ut for dagen. Svevde avgårde med halen i været med humøret på topp.

I prøvestarten før løpet så mistet jeg ryggstykket mitt. Jeg strammet den mens jeg red han rundt etter varmingen, og har nok ikke klart og fått den helt i hakket.
Var rett ut av banen og få den på igjen, for så og hoppe på igjen og komme seg bort til startbilen. Vi hadde spor 9 bak bilen, så jeg tok det pent fra start og la meg bak i feltet. til slutt ble vi liggende tilbaketrukket dødens, så jeg lot han gå fremover. Når han blir gående bak i feltet så slipper han bittet litt og virker litt viljeløs. Men med engang han kom frem til dødens kjentes han pigg og fin ut igjen.
Inn mot den siste svingen kom Adrenalin via sporene. Giant Batman som gikk i tet var klart slagen. I det Adrenalin klarer og legge seg foran The Breadwinner synes jeg han legger av en bit med engang. Men han gikk fint til mål og fikk 4.plass på 15,6/1609m. Vi kom inn på samme tiden som 3 hesten, så marginene var små.

Her er linken til vidoen. Ligger gratis ute på RD en uke etter løpet.
http://www.rikstoto.no/RikstotoDirekte/RDsisteuke/?vodData=t:Race|rdk:JA_NR_2011-06-03|rn:2

3 kommentarer:

  1. Grattis till 4:e platsen :)

    Har du likadana chaps som jag? Tycker att dem är riktigt snygga, men töjer tyvärr ut sig mkt.

    Gör det inte ont att rida lopp i kortärmat?

    SvarSlett
  2. va roligt att du köpte chapsen =) jag har beställt min zilco nu =D

    SvarSlett
  3. Ja kjempe fornøyd med chapsene. Har fått mange kommentarer på chapsene.

    SvarSlett