onsdag 10. august 2011

Kanskje flytte vekk fra Østlandet?

Årets største høydepunkt så langt. Seier med sistevalget Ellestad Rubin mot eliten.
Nei jeg vil ikke det , men noen ganger tror jeg det hadde vært lettere og få oppsitt på utkant banene enn her på Østlandet. Går jo opp og ned i denne sporten, og føler det jeg er nede i en stor dump om dagen. Lite løp og lite hester og ri. Kjenner jeg blir veldig rastløs av og ikke ri løp, og er ikke akkurat like morro og se montéløpene på tv når man så gjerne ville vært uti banen der selv.
Blir nok snart  en opptur igjen, men det er til tider langt mellom dem.

Har ingen løp og ri i august som jeg vet om, men håper det dukker opp noe i september. Månedens høydepunkt blir til fredag når jeg muligens skal varme The Breadwinner på Drammen. Han skal starte i Norsdisk for montéryttere og har fått flinke Anne Grete Rasmussen som rytter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar