lørdag 12. november 2011

Poengene i cupen før finalen

Her kan dere så hvordan poengene ligger ann foran finalen i montécupen på Drammen som avgjøres med to løp på Drammen i morgen. Johanne leder fortjent cupen med 53 poeng foran Cecilie Jensen og så meg. Utrolig morro og være så høyt oppe på lista i en cup som er min hjemmebane. Veldig surt at jeg vet jeg har mistet 9poeng pga en sur bot jeg fikk i ett av løpene. Men jeg har to kjempeflotte hester og ri på søndag, så håper jeg kan plukke litt flere poeng.

Topp 10 etter 6 ridde løp

Elisabeth Jensen
 Rytter  poeng
1  Johanne Ulrica Øveraasen 53
2  Cecilie Jensen 42
3  Elisabeth Jensen 38
4  Silje Hogner * 28
5  Malin Berås * 26
6  Martine O. Sørvik * 22
7  Ingeborg Engen * 19
8  Wenche Hansen * 17
9  Marlene Grimstad * 15
10  Laile Thue 14
11  Elsie Hafskjold 14

For fullstendig artikkel fra travritt.no følg linken under.
http://www.travritt.no/nyheter/10112011stillingen-f-r-siste-l-p-drammen-travbanes-mont-cup

1 kommentar:

  1. Lycka till i Finalen :)

    Sv: kommer inte vara i stallet medans det är dagsljus förrens fredag, och vårt stall är inte så foto-vänligt, men kan fota klippningen på fredag och lägga upp :)

    SvarSlett