onsdag 18. januar 2012

Elsker onsdager


Ganske enkelt fordi jeg begynner ikke på jobb før fire denne dagen. ;) Så god tid på og sove lenge og lade batteriene, og får mye utav  dagen før jobb. I dag tok jeg turen til FK og kjøpte to sekker med knust bygg, får jeg kjørte rett opp i stallen.

Longerte Takeover, og møkket boksene mine før jeg begynte på jobb. Rekker akkurat og møkke de siste skoleboksene og ta inn hestene før elevene til kveldens eneste ridetime ankommer. Flinke jenter på ridetime gjør avslutningen på dagen helt perfekt.

I morgen blir det derimot en veldig lang og hard dag på jobb. I morgen jobber jeg 08-20, så bare og ha med seg masse mat og drikke så man har nok energi til hele dagen. I morgen har vi også en bestilling på tur, så kommer 12stk som skal ri på tur opp til en ski kaffe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar