torsdag 2. februar 2012

Rolige dager

Randy er alltid med i stallen og storkoser seg i alle snøen.
Føler jeg burde skrive en skikkelig bra tema blogg, men mangler litt inspirasjon til hva jeg skal skrive om....Bare og komme med tips hvis noen har noen gode idéer.

Ellers har jeg fri fra jobb i dag, og har enda en fri dag i morgen. Deilig og bare slappe av og kose seg med mine hester når jeg er i stallen. Både Takeover og Ulven ble vaksinert på tirsdag, så de har hatt fri siden da. Tenkte de skulle få en ridetur i skogen begge to i morgen.

Usikker på når neste montéløp blir, men dukker vel opp noen løp i februar også.

3 kommentarer:

  1. Kan du ikke blogge litt om travsport og liksom få fram de bra sidene ved trav? Er så utrolig mange som er i mot travsporten og mener at det er dyreplageri.. Vertffall ett forslag. Håper du får mange bra oppsitt fremover :)

    SvarSlett
  2. Vad jobbar du med?
    Skulle vara kul att läsa ett inlägg om hur du började med monté och hur dina uppsittningar började rulla in :)

    SvarSlett
  3. håller med bella, vore roligt att läsa lite om det!
    och gärna några träningstips för att hålla sig i form! sitsknep ;)

    SvarSlett