mandag 5. mars 2012

Drammen i morgen med to av mine egne


I morgen tidlig går turen til Drammen travbane. Takeover har ikke gått løp på 8mnd, så han må gå ett prøveløp så vi kan komme oss ut i løp igjen. Han har veldig godt av jobbet, så blir spennende og se hvor tung han er. Viktigste er at han oppfører seg bra i banen..

Når jeg først tar turen nedover tar jeg med Åsaulven på hengeren. Han skal gå hurtig før lunchløpene med Landschampion Eirik Høitomt i sulkyen. Ulven har jo kun gått ett rolig banejobb for meg i 40fart og da fungerte han bra. Spørsmålet er jo om det ser like bra ut når han må gå ett kvassere jobb i morgen. Han trener veldig bra hjemme, så har jo en god følelse. Men en hest som han som har hatt problemer så lenge skal man ikke håpe for mye med.

Nå får jeg komme meg i seng. Skal opp kl 07 i morgen tidlig, må ha begge hestene klare på hengeren til 08.30.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar