torsdag 26. april 2012

Dagen i dag

I dag har jeg vært to turrer i stallen. Først var jeg oppe og fòra frokst og slapp ut hestene. Møkka boksene mine, veide høy til lunchen og så reiste jeg hjem noen timer. Slappet av og var hjemme til jeg hadde sett lunch løpene på Bjerke.

Jeg har vært ute og ridd en liten tur med Takeover i dag. Første turen vekk ifra stallen for Takeover etter vi flytta til nye stallen. (loer fortsatt at jeg kommer med en blogg om nye stallen) Så han var veldig elektrisk på turen i dag. Men han oppførte seg og kjentes veldig fin ut. Veien vi red i dag var så fin som jeg håpte den skulle være, så vi fikk virkelig jogga og kosa oss innover skogen.


Ellers har jeg fortsatt med og rydde på plass alt hesteutstyret mitt, skjønner ikke helt hvor jeg skal få plass til alt. Utstyret Takeover skal gå med i morgen er også pusset og henger klart.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar