tirsdag 15. mai 2012

Dette så ut til og kunne bli en utrolig morsom uke. I morgen skulle jeg ri Wotoya på Biri, han hadde bra spor og vi møtte veldig overkommelig selskap i debuten hans. Men fikk mld av treneren i kveld at han hadde fått juling av en av de andre hestene så han var veldig pjusk.
Det er jo helt greit, men veldig synd selvfølgelig. Men god bedring til Wotoya. Ingen vits i og starte med en hest som er øm i kroppen stakkar.

Satt og tittet på strykningene i løpene de kommende dagene, og da dukket Nordstjernen D.K. som stryki i lørdagens løp. Dette var veldig leit. Dette løpet var finalen i NTAF cupen som jeg hadde klart og kvale meg til 3året på rad, og endelig hadde jeg fått en god hest og ri.

Så nå håper jeg virkelig ikke det skjer noen flere nedturer denne uken. Plutselig står jeg vel uten hest på Øvrevoll 17.mai også... Får n ikke håpe det, men føler virkelig ikke flaksen er på min side akkurat nå.

Men får håpe Stjernejerven kan gi meg en skikkelig opptur på Jarlsberg fredag.

Stjernejverven

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar