lørdag 5. mai 2012

King Boszorg
Vært noen behagelige rolige dager i uken somvar. Bare nyti det flotte været og faktisk ftt litt farge på kroppen. Kun vært på en tur uken som var og da var jeg på Øvrevoll og hadde startboks trening. Utrolig morro og ri galopphest, ga virkelig mersmak.

Hestenene mine ser alle fine ut om dagen. Takeover skal starte på Bjerke neste uke, og blir trolig det første hurtigjobbet for King Boszorg også til uken. Jeg skal ri løp på Drammen tirsdag og Klosterskogen torsdag. Kommer tilbake til dette i egne blogger.

I dag har jeg egentlig ikke gjordt noenting. Pernille var snill og fòra og slapp ut hestene i dag, og ga de lunch før hun dro hjem. Så jeg var bare oppe i stallen i kveld og møkket boksene, ordna fòr og tok de inn for kvelden.
Men har vært litt flink i dag, har støvsugd huset og gått løs på benkeflater med Jif sprayen. ;p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar