mandag 18. juni 2012

En veldig rolig og avslappende mandag i dag. Hun som leier plass til ponnien i stallen fòret frokosten og slapp ut i dag da hun skulle reise til Tjøme med ponnien en ukes tid. Så da fikk jeg sove lenge og trengte ikke opp i stallen før i lunch tider.
Men brukt dagen til og følge med på listene til NM i monté som skal avholdes på forholdsvis Jarlsberg fredag og Drammen lørdag. Utrolig morro og se at det ble meldt nok hester til alle løpene, og mange gode hester og jevnere felt enn tidligere.
Veldig kjedelig og akkurat ikke komme med, men første reserve har jeg nå aldri vært i nærheten av tidligere år. Foreløpig i år ligger jeg på 6.plass på landsstatistikken, så klarer jeg og holde meg på minst 8.plass denne sesongen så blir det NM på meg neste år. Det blir isåfall en veldig stor drøm som går i oppfyllelse.

Både King Boszorg og Takeover har blitt trent i ridehuset i dag i mens det regnet ute. Varmet de opp i longe, og så fikk de gå galopp intervaller løse i hallen. Ble gode og varme begge to. Det regnet ikke noe mindre når jeg var ferdig, så de fikk komme inn og halv seks i dag og fikk litt høy og kose seg med.
Skal opp igjen i stallen i ti tiden og gi de mere høy og grøten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar