onsdag 20. juni 2012

Min nye hest



Er ikke lenge man klarer og ha en boks stående tom før det fyller på seg igjen. Er kun en uke siden jeg leverte fra meg Åsaulven på Bjerke. Og i dag har vi vært på Elken Avlstasjon på Brandbu for og titte på en ustarta 3 åring e. Juliano Star.
Jeg hviste jo på forhånd at jeg sannsynligvis ville ende med og si at vi ville ha hesten, da jeg er ekstremt svak for røde hester. Og når jeg nærmet meg boksen han stod og og så den store flotte røde hesten som stod der var jeg som forventet solgt med en eneste gang, og det tror jeg nok min kjære samboer var også.

Elken Juliano
Kosegutt

4 kommentarer:

  1. Riktigt snygg häst!! Hoppas ni kommer trivas bra tillsammans :)

    SvarSlett
  2. Så fin den var! Da er vi to, når det gjelder å være svak for røde hester! Ønsker deg masse lykke til med den, og håper dere får mange fine stunder sammen! :-D
    Gratulerer med ny hest foressten! :-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. :)

      Første heste min var en stor rød vbl hoppe med bles. Hun var ingen god traver. Men vært noe ekstra for meg med de røde siden. Når jeg jobbet hos Bullern hadde jeg alle de røde hestene. Hadde 5 røde passhester på det meste. ;)

      Slett