tirsdag 17. juli 2012

1.plass med Whatson Line

Bilde som tanteungen min Cecilie tok med mobilen sin. Dette er rett etter målpasseringen.
I går var jeg på hjemmebanen min Drammen travbane for og ri Whatson Line.  Han hadde som jeg har skrevet tidligere kun gått ett montéløp tidligere og da hentet han 6.plass på en 20 tid uten og gå så veldig bra.

Kjente fort i varmingen at dette var en type som ikke gjorde mere enn han ble bedt om. Stramma han opp litt og han kjentes veldig fin ut når han gikk på bittet. Varmet han med jernsko på alle fire, men disse tok vi av etter varmingen.

Var veldig usikker på hvordan han ville løse bak bilen under sal, og siden han ikke hadde gått monté uten sko før var jo risikoen der for at han kunne feile. Men han senka godt ned når bilen økte farten og han løste utrolig bra, og vi gikk rett til tet fra spor 3. Fikk styre ganske som vi ville hele veien, åpnet på 14,5/500 og fikk dempe til 17,0/1000. På siste bortre langside kom Siv Emilie i angrep med Eyeformoney L. som var en av de mest spilte i feltet. Men var bare og snakke til Whatson og holde han skjerpa og på bittet, for han svarte opp selv og vant kontrollert.

Han gikk 17,0/2100am. Så fort har ikke Whatson gått siden Juni 2011 på Årjeng, så tydelig at nå er han i kjempe form.

4 kommentarer:

  1. jättegrattis till segern och till ett så bra halvår! bara fortsätt så så kommer det många fler =D
    föresten kan du inte mäta dina läder du har? =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jo jeg skal huske det en dag, jeg lover. ;) Nå har jeg salen i bilen rett utenfor så ingen unnskyldning. :p

      Slett
  2. sv: sherdil fick en Prestige Golden Star, hoppmodell, jättesköna att rida och inte så fasligt dyra begagnade gav 4.800 för den =) dessutom kan man värma om bommen på dem om det skulle behövas

    SvarSlett