lørdag 8. september 2012

Ingen løp på meg i dag

I dag skulle jeg egentlig vært på Bjerke for og ri Spikperla. Men har fått skikkelig halsbetennelse og gjør ikke annet enn og hoste hele dagen føler jeg.  Er ikke sikkert kroppen min er i form til og yte 100% og da synes jeg det var best og la noen andre ri. Både med tanke på eier og hesten, samt tryggheten til de andre i løpet.

Men skal følge med på løpet fra sofaen og heie alt jeg kan. Er masse flotte løp og se på i dag, samt at de sender åringsauksjonen på nett senere i kveld også. Så da har jeg kvelden planlagt.

3 kommentarer:

  1. Hvem skal ri for deg? :) God bedring!

    SvarSlett
  2. tråkigt att bli sjuk när man ska rida, jag hade med halsont förra veckan och funderade på hur ja skulle kunna rida men som tur var mådde jag mycket bättre när den dagen kom, och tur va ju det när jag vann då ju haha =) krya på dig!!!

    SvarSlett