tirsdag 13. november 2012

Dagens resultat på Drammen

Våknet av meg selv i dag tidlig og syntes jeg var overraskende våken. Men det var jo ikke rart når kl var 10!! Og jeg skulle ha stått opp 08.30. Så jeg hadde to ubesvarte anrop og det var fra en hesteeier og Drammen travbane. Så da hadde jeg plutselig ett oppsitt under dagens lunchkjøring.
Var bare og hive seg i bilen opp i stallen og ordne en del der før jeg kjørte videre til Drammen.

Blue Question som jeg skulle ri hadde en litt rusten rad og hvise til, og hadde kun to uplasserte sulky løp etter pause. Han vant ett monteløp tidligere i år hvor han vant veldig lett, s ingen tvil om at hesten kan. Han kjentes veldig fin ut i varmingen, rytmisk, pigg og glad.

Vi hadde spor 3 bak bilen, tok det pent fra start og havnet 4 innvendig. Han ville ikke helt tette ryggen og var litt seig. Men når jeg dro skylappen på siste bortre fikk han opp dampen og gikk veldig bra hele veien inn til mål til en 4.plass med god fart i mål.

1 kommentar:

  1. va roligt när man får hoppa in med kort varsel och det går bra =)

    sv: i sista sväng gick det väldigt fort så kunde inte riktigt släppa så mkt till men skulle gått lite tidigare men trodde aldrig hon skulle hålla så bra, hon brukar ALLTID stanna 300 kvar haha så det var ett stort steg framåt med henne =) vill hitta fler lopp hon står på start nu, hon är ju väldigt snabb iväg.
    Boxskyltarna har jag beställt här!
    www.jamjogravyr.se
    dock ligger dom jag beställt inte ute på deras sida längre men om du vill ha lika så är det bara maila dom, och skriva att du vill ha lika som mig så fattar dom nog, 144 kr kostade dem, tränskyltarna med bara hästens namn kostade 20 kr st.

    SvarSlett