fredag 23. november 2012

Vært en lang dag i dag. Var først i stallen på morgenen og fòret frokost og slapp ut hestene. Litt ekstra kronglete når det er fullt av planker, stiger og to snekkere som jobber i stallen. Men var heldigvis siste dagen deres i dag.
Møkket boksene mine, og ordnet fòr i full fart før jeg reiste hjem. Rakk og hive i meg to brødskiver og ett glass sjokolademelk før jeg skiftet og reiste på jobb.

Var skikkelig kaos på jobben i dag. Det var konstant pågang med kunder fra kl 15 og helt til kl 21 i kveld. Nå har vi en ny Mcflurry på Mcdonalds som er helt fantastisk, Mcflurry med Brownie.
Når jeg hadde matpause, rakk jeg ikke og ha pause i mere enn 10min før sjefen spurte pent om jeg kunne komme ut og hjelpe til igjen. Men rakk i det minste og få i meg mat og drikke på de 10min.

Nå har jeg bare slappet av i sofaen resten av kvelden. Så blir det pån igjen i morgen. Opp i stallen før jobb og møkke bokser samt ordne fòr. Så blir det jobb noen timer før jeg reiser opp i stallen etter jobb og gir hestene kveldsen sin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar