lørdag 15. desember 2012

4.plass med Dumdumboy

Var en koselig tur til Klosterskogen på torsdag. Mamma ville gjerne være med, så hadde med meg selskap på turen. Fremme på Klosterskogen var det kun -3 og snødde store filler.
Dumdumboy fikk jeg ikke varmet helt som jeg ville. Han gikk hele varmingen og var redd for munnen sin og ville ikke legge seg til. Så etter varmingen tok vi av det sterke bittet og satte på ett vanlig travbitt.
Kjente stor forskjell til prøvestarten, og han la seg godt til på bittet. Veldig effektiv og ukomplisert type og kjentes veldig fin ut.
Vi hadde 4 spor bak bilen, han løste veldig ok, men var mange som løste veldig bra. Ble liggende i 4 innvendig i ett langstrakt felt. På siste bortre er jeg akkurat for sen og køen bak går i angrep før meg, så jeg blir sittende innvendig. Litt trangt i siste sving. Men når vi får luka og drar skylappene speeder han veldig bra inn til 4.plass. Hadde masse krefter spart, og haddenok vært 2-3 hadde vi gått i angrep midtveis på siste bortre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar