søndag 16. desember 2012

Lørdagskos og søndagsstress

I går hadde jeg ingenting jeg skulle gjøre. Så da sov jeg leeeeeeeenge, altfor lenge før jeg krabbet meg ut av senga. Ble noen timer med sløving i sofaen før jeg kom meg opp i stallen. Møkket og ordnet for mine to, samt Spang Odin som jeg ordner for og trener for han som eier stallen. Var effektiv og trente hele 4 hester i ridehuset. Takeover fikk en longeringsøkt med pessoa systemet på. Var ganske stiv til og begynne med, men de siste minuttene løsnet det veldig bra og da fortsatte jeg bare noen runder til før vi ga oss.
Spang Odin fikk samme treningen som Takeover. Han er veldig stiv enda, men det kommer seg.
Julio fikk løse galoppintervaller sammen med sportsponnien Kalle. De gikk veldig godt overens og fikk seg en god økt begge to.
Alle hestene fikk mat for kvelden kl 20 og da var det bare rett hjem til sofaen og lørdagskos.

                                    
                                                                       Julio og Kalle.

I dag var det ingen sovemorgen, men tidlig opp i stallen i snøværet og fòre frokost og slippe ut hester. Møkket bokser, ordnet vann ute og inne, og ordnet fòr før jeg reiste hjem. Var bare inn døra, skifte og så reiste på jobb på McD.

Julio koser seg i snøen med frokost høyet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar