torsdag 6. desember 2012

Rolig dag så langt. Sov helt til 11 i dag, og ble i sengen til 11.30. Kjekt nr man kan sjekke Facebook,Twitter og Instagram under den gode og varme dyne. Så dro jeg og samboeren min til Gol Bakeri og spiste frokost/lunch der. Ble pytt i panne og en god og varm kakao på meg.

Så ble det litt små handling. Trengte mere mat til Randy og hestene, så ble tur til FK og Norgesfòr. Samt en liten tur innom Biltema og kjøpte litt småtteri. Klarer alltid og finne noe og handle på Biltema.

Nå skal jeg opp i stallen og møkke boksene mine, ta inn alle hestene og ordne litt fòr. Skal helst trene 3stk i ridehuset i kveld, men får se om kanskje en utsettes til i morgen. ;)

Hvor lang har dere kommet med julegavene? Jeg har handlet så mye som en julegave til en av mine tre storesøstre. Men ingen anelse hva alle andre skal få til jul.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar