tirsdag 12. mars 2013

Hurtigjobb og prøveløp

I morgen går turen til Bjerke travbane. Ingen løp for meg, men skal ri hurtig på Outsider De Kacy igjen og ri prøveløp på Borderline for Team Bullern.

Dette blir andre gangen jeg skal ri hurtig på Outsider, og regner med han er hakket skarpere og ri denne gangen. Tror dette er siste jobbet jeg skal ri hurtig på han før det er løp neste.

Borderline er en stor og fin type som jeg gleder meg til og ri i morgen. Alltid likt hesten, så blir spennende og se hvordan han er og ri.

3 kommentarer:

  1. Hvorfor var han strøket ? han hadde blitt en veldig fin montehest :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.

      Borderline ble gående alene da den andre hesten ble stryket. Ville ikke volte, bare bremset opp og steilet i volta flere ganger så ble bortvist desverre. Men redd en 2100m med han etterpå hvor han gikk veldig bra, strammet han opp litt. Så vi melder og prøver igjen. For fin montéhest.

      Slett