onsdag 26. juni 2013

NORGESMESTER 2013




Bare fått i ett de siste dagene. Red NM fredagog lørdag, på jobb i Flå på søndagen. Kjørte til Oslo mandags morgen kl 0630 da jeg skulle på kurs. Er i Oslo på kurs enda, og blir her helt til fredag. Lørdags morgen kl 0615 går flyet til Mallorca så tett program.

Men bedre å blogge på ipaden enn å ikke blogge.

Helgen og NM var over all forventing. Ble en fin 4.plass på fredagen med Beak's Princess som gikk ett bra løp. 
Lørdagen startet veldig bra med en 2.plass på Prins Hardy, fulgte opp med en 1.plass med Soutwind Rosita.
Da var det kun ett løp igjen, og jeg ledet NM med 7 poeng før det siste løpet. Ble en 2.plass med Lumiere De Nuit som sikret meg 1.plass i NM! Helt uvirkelig og er vel førstnå det har gått opp for meg.

Utrolig heldig med trekningen av gode hester, ville aldri gått uten så flotte hester. Det og stå på toppen av pallen med laubærkrans og høre nasjonalsangen var en opplevelse jeg aldri vil glemme. Håper jeg er så heldig og få oppleve dette igjen.



Skal skrive mere utdypende blogg senere med masse,masse bilder. Men dette får holde inntill videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar