torsdag 29. august 2013

Flott dag på Bjerke i går





I går ble det en veldig lang dag, men hva gjør man vel ikke for travet.
Jeg stod opp like før 05 i går og var på plass på jobb til 06. Når jeg var ferdig på jobb kl 14 var det rett i bilen og kjøre til Bjerke travbane.
Jeg fikk nye drakten min, og var en lettelse når den passet som den skulle. Ble veldig fornøyd med den. Kommer masse bilder av den etterhvert.
Jeg var hovedsakelig på banen i går for og hjelpe Heidi Moen som hadde med seg 4 starthester, Stjernejerven, Bullchip, Olympic Image og Bonjovi B.R.






Stjernejerven i varming med Yankee vogn.
Bullchip og Olympic Image skulle begge ut i samme løp, og jeg varmet begge to under sal. Bullchip var veldig bedageig sist jeg varmet han. Men i går var det en veldig løpslysten gutt som har skjønt hva det går ut på. Han gikk virkelig i strikkene under oppvarmingen og kjentes dunderfin ut.

Olympic Image har aldri gått hurtig på bane under sal. Det kjentes veldig håpløst ut når vi jogget på lillebanen. Men ute i hovedbanen la jeg meg i rygg på en annen og da la hun seg til og gikk overraskende bra. Veldig god teknikk og balansert.

Bullchip satt fast over mål med alle krefter spart, nå gleder vi oss til Åby stora montépris!! :D

Bullchip klar til varming
Olympic Image etter varming, klar til løpet.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar