lørdag 21. mai 2011

Ingen opptur i dag


Mijomi
 Mijomi var en kjempefin hest og få prøve. vi hadde maks uflaks og hun feilet noen meter like etter start. Heldigvis fikk jeg henne fort ned igjen. Men så fort som det løpet gikk og på en sprint, koster det mye og komme seg fremover. Men hun gikk veldig bra til mål og fikk siste pengene.


Ziriumzam

Runden igjen med Ziriumzam.
Neste oppsittet var jeg veldig spent på. Han var bra i montédebuten. Men i sin andre start under sal var han veldig dårlig. Han var veldig rolig og fin, men kanskje litt for rolig. Fikk han ikke til og gå kjappere enn 24 rundt en sving i varmingen for og teste han litt.
I prøvestarten kjentes han noe bøsere ut, så tenkte kanskje han ville litt. Men like før bilen slipper er det ikke noe trøkk i han. Runden igjen hadde jeg fått han skikkelig opp til feltet og han kjentes grei ut. Men i den nest siste svingen fikk vi en som svingte ut rett foran oss, og da bare slapp han bittet helt og ville ingenting.

Ble ikke det helt store i dag, men like morro hver gang og ri to løp på en dag. Det kjenner man i det minste litt på kroppen etterpå.

3 kommentarer:

  1. Du har alltid så fina bilder att visa upp!
    Är de någon du känner som står och fotar på innerplan eller? ;)

    SvarSlett
  2. Ja jeg er jo litt heldig der Marina. Min samboer jobber som travjournalist og fotograf. ;)

    SvarSlett
  3. haha då fattar ja...=P sån vill ja med ha!! =P

    SvarSlett