lørdag 14. januar 2012

Mine tre gutter

Skriver ikke så ofte om gutta mine her på montébloggen. Men må jo vise de frem litt her også. I dag kom min kjære opp i stallen og tok bilder av alle tre gutta. Litt dårlig lys, men ble ganske gode bilder alikevell.

Takeover Lad
5år gml valakk e. Likely Lad u. Dame New.
Mye utur i sesongen 2011, ble kastrert på slutten av sommeren 2011 og brukt god tid på han etter det. er i vanlig trening å, og blir banejobb om noen uker.

Takeover Lad
Takeover Lad

King Boszorg
10år gml vallak e. Cordoba Lobell u. Happy Nut
Bosse fikk jeg på slutten av sommeren, fikk han på en fin avtale da han sto med kjenning på gaffelbåndet med ene frembeinet. Fått god tid på seg nå, og nærmer seg normal trening.

King Boszorg
Honey og Bosse
Åsaulven
8år gml valakk e. Frigg Mollyn u. Sindy Vinter
Ulven er også ny på stallen, fikk han på stallen i slutten av November. Veldig spennende hest som er etter samme mor som selveste Åsajerven. Veldig kapabel hest som har sliti mye med aksjonen den siste sesongen. Jobber han mye variert, med mye ridning i fjellet. Blir nok banejobb i februar.

Åsaulven

Kosegutt


Ulven og min kjære

2 kommentarer:

  1. så himla fina bilder! när ska dina ut i monté?

    SvarSlett
  2. Alle skal ut i monté nå i 2012 håper jeg Åsaulven har jeg spesielt god tro på i monté. Bra grunnlag, og utrolig bra trav i han.

    SvarSlett