mandag 17. september 2012


Bosse
Føler det er så mye jeg skulle blogget om, men tiden og lysten strekker ikke alltid til. Var på Sørlandet i går og skulle ri Preety Des. Gledet meg masse, er en utrolig flott montéhest. Men endte desverre i galopp og disk. Så da var det bare og kjøre hjem igjen. Etter 12t i bil alene var jeg rimelig sliten når jeg kom hjem i går kveld kan man si. Mens jeg var på tur i går ble Bosse hentet av sin nye eier. Han skal få slippe livet på travbanen lenger, og er nå bare tur/hobby hest.

Men fikk sovet lenge i dag, og etter en tur i stallen i dag så henter man seg godt inn igjen. Var rart og komme i stallen i dag og ha en hest mindre. Men må jo helt ærlig si det skal bli litt deilig også.
Begge guttene har hatt fri i dag, men begge har fått på seg nye sko i dag.

Min flotte store røde Julio

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar