onsdag 5. juni 2013

Equi Theme ridestøvler


Jeg har i alle år ridd med ridesko og chaps. Alltid ønsket meg ett par ridestøvler, men aldri funnet noen jeg syns har vært gode nok. Mange er vide i skaftet, høye i leggen, stive og egner seg ikke til monté.

På fredag fikk jeg ridestøvlene mine når jeg var og red løp på Jarlsberg. Jeg bestilte meg ett par Equi Theme Verona ridestøvler fra http://www.dyresport.no/.

Jeg bruker til vanlig 38 og de passet helt perfekt, bestilte mine med smal legg og de satt som ett skudd på beinet.
Tok de i bruk samme dagen jeg fikk de, og allerede første turen var de gode og ri med. De var myke fra første tur, og ga god støtte til beinet.

Hvis noen vurderer og anskaffe seg ridestøvler enten til monté eller vanlig ridning anbefaler jeg disse på det sterkeste.





1 kommentar: