fredag 20. september 2013

Åby Stora Montépris




Til lørdag går en stor drøm i oppfyllelse. Da skal jeg få ri i Åby Stora Montépris. Mitt første møte med dette løpet var i 2005 da jeg hadde egen starthest i løpet i form av passhesten min Indy Bow. Indy Bow var en utrolig god montéhest, en liten kriger med en herlig personlighet. Han vant Åby Stora montépris på enkleste hvis og dette er fortsatt mitt største øyeblikk på en travbane.

Til lørdag sitter jeg opp på Heidi Moen trente Bullchip, vinner av Biri Allround 2013. Han virker og være i veldig god form, og skal ha en fin sjanse til og hente med seg en av de beste premiene hjem på lørdag. Vi skal ri om 100.000kr og heder og ære.

Motstanden er som forventet god, og dette blir nok ett veldig spennende montéløp. Det som gjør det ekstra spennende er jo at det er to open stretch på Åby.
Det Norske stiller sterkt, med hele 4 ekvipasjer i feltet.


Trykk på bildet for og få det stort.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar