fredag 5. august 2011

4.plass med Lilletass, han tar nye tak i dag

Forrige torsdag fikk jeg en fin 4.plass med The Breadwinner i lunchen på Bjerke. Vi ble litt hengende i 3 spor i den første svingen før jeg kom meg ned i 2par utvendig. Det var hardt tempo og første 500 gikk etter 11 og 1000m på 14. Runden igjen til mål la jeg meg ned i første sporet da jeg så hesten i dødens begynte og bli sliten. Like etter jeg hadde lagt meg inn så ble hestene i andre sporet dratt bakover av hesten i dødens. Jeg gikk ut i dødens på site borte da Lilletass liker seg litt bedre når han er med der fremme. Han kjempa bra til mål tross hardt tempo og fikk 4.plassen. Han gikk ny rekord på distansen. Det er andre rekorden han setter i år.

Lilletass skal starte på Momarken i dag med Martine O. Sørvik i salen. Jeg er desverre på ferie i Danmark, så jeg skal heie alt jeg kan herifra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar