mandag 29. august 2011

Foreløpig 6.plass i montécupen på Drammen

Drammen travbane har en montécup gående for ryttere som vant mindre enn 10 løp i 2010. Dette er en serie som går over 6 løp, og det er foreløpig ridd 3 løp. I morgen avvikles cupens fjerde løp.
Jeg har kun ridd to løp i denne cupen, men hentet meg da to 3.plasser og litt poeng. Skulle vært med i ett annet løp tidligere hvor jeg hadde favoritten i feltet, men den ble desverre stryki, så da mistet jeg en god sjanse der.

I morgen skal jeg også ri i montécupen og da rir jeg Next Step som er tippet som en av favoritten. Håper virkelig hun viser seg fra en god side under sal i morgen og at vi kan kjempe om seieren.

Her finner dere full oversikt over stillingen i cupen. Det er dyktige Johanne Ulrica Øveraasen som troner på toppen med 30poeng. Neste på lista er Martine O. Sørvik med 19poeng.Jeg ligger på 6.plass sammen med Katarina Østerholdt og Linda Merethe Lønn.



Plass Navn Poeng
     
1 Johanne Ulrica Øveraasen 30
2 Martine O. Sørvik 19
2 Silje Hogner 19
4 Marlene Grimstad 15
5 Laila Thue 14
6 Elisabeth Jensen 11
6 Katarina Østerholt 11
6 Linda Merethe Lønn 11
9 Hege Nilsen 10
10 Elisabeth Eide 9
10 Christina A. Hande 9
12 Karina Vudduaune 8
12 Veronica Paltto 8
12 Wenche Hansen 8
15 Josefine Eilertsen 7
15 Egle Kochanauskaite 7
17 Ingeborg Engen 6
17 Tone Sletsjø 6
19 Silje Kristin Eilertsen 5
19 Elsie Hafskjold 5
19 Martin Opheim Gløersen 5
22 Madelen Berås 4
22 Mina Haug 4
24 Malin Berås 3
25 Hanne Borgli 1
25 Mari Løve 1
25 Renee M. Sandersen 1
28 Sarah Kjelme -3
29 Eini Sevaldsen Linn -4
30    

2 kommentarer:

  1. så morsomt! stå på videre :)

    - jeg har lenge tenkt på å ta montè lisensen, har bare ikke somla meg til det enda, hehe

    SvarSlett
  2. tack för tipset =)
    de va lite vingligt iväg, de blev en omstart innan för 2 an tog mitt spå i starten, i den riktiga så fick vi ingen bra start sen, ja skulle vänt tidigare, sen va han lite svår så att när han ska iväg så kör han upp huvudet först så man vill ju inte tappa kontakten med han, men ja ska testa att ställa mig upp lite tidigare nästa gång =) grattis till andraplatsen med =D

    SvarSlett