søndag 28. august 2011

Sist i mål...

På fredag tok jeg og min kjære samboer turen til Biri. Jeg skull ri The Breadwinner og sambo skulle ta bilder.
Tross veldig våte værmld dagene i forveien, ble det til slutt oppholdsvær og 20 varmegrader.

The Breadwinner og eierene hans var på plass og jeg var nede og hilste på før jeg gikk til garderoben for og skifte og veie meg. Må si jeg ble imponert. Jeg har ikke vært i den nye garderoben på Biri før nå på fredag. Og hvis alle baner kunne følge etter så begynner det og ligne på noe. Garderoben er stor og fin, to store dusjer, egen do, og flere stoler samt tv på veggen med RD på. Dette var jo en helt annen verden enn de fleste andre bøttekottene vi skifter i. Kanskje jeg må ta bilder av garderobene rundt om og lage en garderobe blogg. hehe

Siden det er så stort og fint område på Biri varmet jeg The Breadwinner rundt i hesteringen. Da holder han seg rolig og vi får varmet rolig og pent. Han kjentes veldig fin, var spenstig og med mye energi i kroppen.

Vi hadde spor 2 i løpet, men siden det var 2600m skulle jeg ta det pent fra start og ri i rygg. Vi havnet fint til i 2par utvendig. Etterhvert la vi oss ned i 3par innvendig for en mere økonomisk reise til mål. The Breadwinner var veldig hissig i 2000m, men etter det slapp han bittet og mistet mye av spensten. Vi kom sist i mål denne gangen.  Ingen god følelse og komme i mål uten premie til eierene. Jeg vet de ikke er skuffet, fordi vi var veldig redd for at 2600m ville bli for langt for han. Men man ønsker jo og alltid og gjøre en så god innsats som mulig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar