tirsdag 24. april 2012

2.plass med Dame Superb

Vært en lang dag i dag.
Var i stallen 08.30 i dag og fòret hestene, gjorde klar Åsaulven og fkk han inn på hengeren. 09.30 var vi på vei til Drammen,. Turen gikk radig og vi var fremme på banen til 12.00. Satte Ulvenp boksen sin og gikk i garderoben og kledde på meg drakta. Så var det ut og varme Dame Superb. Dame Superb kjentes veldig ukomplisert og fin ut.

Åsaulven var jeg så heldig a min søster tok og selte på og gjorde klar, så kunne jeg konsentrere meg om løpet og prøveløpet jeg skulle ri.
Dame Superb kjentes dunderfin ut i prøvestarten og var skikkelig på hugget. Vi hadde spor 4 bak bilen, men hesten i spor 1 var jeg redd kunne bli hardt og komme forbi. Dame Superb løste veldig bra bak bilen, men ikke raskt nok til og ta teten. Vi blir liggende i dødens, og hun kjennes veldig pigg og fin ut. Første 500/14,5 og 1000/16,5
Tethesten Bjørn Sign har ett overtak ut i oppløpet. Men Dame Superb går på bra til mål og får en flott 2.plass på 17,5/2100am.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar