tirsdag 10. september 2013

Finn Tack moteshow

Hele gjengen klar til auksjon.
Fra venstre: Stine H. Edvinsen, Phillip S. Sønsteby, Sarah Kjelme, Mette Fløttum og Hans W. Storås.

På fredag under Bjerkes åringsauksjon var jeg og flere andre med på Finn Tacks moteshow. I pausen midtveis i auksjonen rullet de ut den røde løpene og vi hviste frem nyhetene på klesfronten til Finn Tack.
Vi som skulle være "modeller" møttes utenfor auksjonsteltet kl 15. Vi gikk igjennom dagens plan, prøvde de to settene med klær vi skulle hvise frem og så øvde på å gå.
Var litt kleint og rart til og begynne med, men utrolig morro på samme tid.

kl 20.00 var det vår tur ut i auksjonsteltet. Det var masse folk, rød løper, spotlight og musikk.
Jeg var første person ut på den røde løperen, ut igjen og full fart til garderoben og på med neste antrekk før jeg gikk inn igjen. Publikum var skikkelig med og virket som de syntes det var ett artig innslag.



















Alle gikk kjempebra, og resultatet ble veldig bra. Håper virkelig dette er noe som skal gjøres flere ganger. Alle vi som var med fikk alle klærne vi gikk med på showet. Jeg fikk meg nye sko, sikkerhetsvest, hjelm, sommerdress, briller, pisk og montebukse. Bilder av en del av tingene kommer.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar